Retur

PROCEDURA RETUR

Notificați Malamour în scris la hello@malamour.ro înainte de a returna produsele pentru a primi instrucțiuni de retur.

Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza și vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea acestuia. În cazul in care produsul a fost folosit după desigilare, nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat, a fost deteriorat de către client, sau nu prezintă ambalajul și etichetele originale, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

Dacă în urma inspectării produsului, returul a fost acceptat, vom  efectua rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare.

 

Procedura retur produse defecte.

În cazul în care produsul nu este conform la livrare, vă rugăm să ne contactați de îndată prin intermediul formularului de contact, telefonic la +40722635232 sau pe email la hello@malamour.ro. Vă solicităm să furnizați datele produsului și să descrieți deteriorarea, însoțită de o imagine sau video. După primirea produsului returnat, vom analiza problema și vă vom informa cu privire la rambursare sau înlocuire într-un termen rezonabil. Rambursarea sau înlocuirea articolului va avea loc fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data confirmării prin e-mail că aveți dreptul la o rambursare sau înlocuire a produsului neconform. Sumele achitate pentru produsele returnate din cauza unor deteriorări sau defecte reale vor fi rambursate integral, inclusiv costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor.

Returnarea produselor la comandă sau personalizate

*Produsele la comandă sau personalizate sunt acelea care nu se află în stocul comerciantului la data plasării comenzii și pentru care se plasează o comandă la producător.

Produsele la comandă sau personalizate nu sunt acoperite de dreptul de retur.

 

CONDIȚII RETUR

Respectați termenul de returnare:

Pentru cumpărături online: aveți 14 zile de la primirea comenzii.

Produsele comandate special* sau personalizate nu se pot returna.

Articolele trebuie să fie în starea inițială și să păstreze ambalajele originale, instrucțiunile și documentele (dacă este cazul).

Nu se va efectua rambursarea dacă produsul a fost utilizat după desigilare, nu este în aceeași stare în care a fost livrat sau este deteriorat.

Notificați Malamour în scris la hello@malamour.ro înainte de a returna produsele pentru a primi instrucțiuni de retur.

Vom rambursa folosind aceeași metodă de plată în cel mult 14 zile de la primirea notificării de anulare.